ALT - 2008-07-02 22:37:45

Zakładanie Serwera



Aby stworzyć własny serwer należy wejść w folder Valve który znajduje się na
dysku w którym zainstalowałeś CS-a. Następnie włączasz plik HLDS. Wtedy wykonujemy następujące czynności.




                                                 Game : Counter-Strike

                                                      Server Name : Twoja Nazwa

                                                           Map : Wybierasz Mapę

                                                       Network : LAN (jeśli Non Steam) INTERNET ( jeśli Steam)

                                            Max Player : Zależy jaka masz prędkość neta.

                                       Rcon Password: Wybierasz hasło.

  Następnie Klikamy Start Server i w lewym górnym rogu wyświetla nam się IP.

A o to pliki, które można edytować, a nawet należy :
# .../cstrike/motd.txt
- w pliku tym ustawiamy stronę tytułową., która pokazuje nam się po połączeniu z serwerem. Jak ktoś nie zna HTML to lepiej go nie ruszać
# .../cstrike/mapcycle.txt
- ustawiamy kolejność map, które maja się ładować po zakończeniu poprzedniej.
Nazwy map musza być zapisane w taki sposób Np. de_dust, cs_assault, aim_map.
# .../cstrike/server.cfg
- ustawienia, które będą ładowane po włączeniu serwera. Komendy:
hostname nazwa_serwera - nazwa jaka ma mieć serwer allow_spectators 0/1 - wył./wł. ustala czy mogą grę obserwować spektatorzy
sv_aim 0/1 - wył./wł. auto namierzanie
sv_cheats 0/1 - wył./wł. kody
sv_maxspeed 320 - szybkość chodzenia, domyślnie 320
mp_buytime xx - czas na kupowanie (w minutach)
mp_roundtime xx - czas na rundę (w minutach)
mp_freezetime xx - czas bezruchu przed każdą runda (w sek.)
mp_c4timer xx - czas wybuchu bomby od położenia (w sek.)
mp_timelimit xx - długość gry na danej mapie
mp_autoteambalance 0/1 - wył./wł. auto balans graczy po każdej rundzie
mp_startmoney xxx - ilość pieniędzy na starcie
mp_autokick 0/1 - wył./wł. wykopywanie graczy za zabijanie swojego teamu
mp_flashlight 0/1 - wył./wł. zezwolenie na używanie latarki
mp_footsteps 0/1 - wył./wł. słyszenie kroków podczas chodzenia
mp_friendlyfire 0/1 - wył./wł. możliwość strzelania do swojego teamu
mp_maxrounds xx - maksymalna ilość rund przed zmiana mapy
mp_tkpunish 0/1 - wył./wł. zabijanie team kilerów po rozpoczęciu rundy.
# .../cstrike/listenserver.cfg
- ustawienia, które będą ładowane po każdej zmianie mapy. Komendy tak jak wyżej.




SLOTY KTÓRE ODPOWIADAJĄ PRĘDKOŚCIĄ INTERNETU


256 kb/s = 4-6 miejsc
512 kb/s = 6-8 miejsc
1024 kb/s = 8-10 miejsc
2048 kb/s = 14 - 18 miejsc
3096 kb/s = 18 - 24 miejsc

www.kmb.pun.pl www.rusycystyka2010.pun.pl www.superstulatek.pun.pl www.tibia22.pun.pl www.hulewiczow4.pun.pl